Serwis www.irsi.pl używa plików cookies. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na ich użycie.

Cele Instytutu

Badania i analizy

Organizacja kongresów, konferencji, seminariów, warsztatów.

Prowadzenie działalności naukowej, badawczej i naukowo-technicznej.

Prowadzenie konsultacji, mediacji oraz doradztwa.

Upowszechnianie idei dostępności e-administracji przy wykorzystaniu technologi IT.

Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu.

Wspieranie zastosowań informatyki w różnych dziedzinach życia społecznego.

Prowadzenie działań edukacyjnych w zakresie stosowania nowoczesnych technologii informacyjnych.

badania i opinie

Komunikacja marketingowa według samorządowców

Dodano: 10.11.2012

W jakim kierunku zmierza komunikacja jednostek samorządu terytorialnego? Po które narzędzia marketingowe sięga się coraz częściej?

Na te i na wiele innych pytań znajdziemy odpowiedź w wynikach projektu badawczego, który został zrealizowany na przełomie października i listopada 2012 roku przez Instytut Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego, Exacto Sp. z o.o. oraz Korporacje Badawczą Pretendent.

Nowe technologie coraz odważniej wkraczają w proces wymiany informacji pomiędzy samorządem, a otoczeniem – oto wnioski z badania mającego na celu zweryfikowanie sposobu planowania oraz wykonywania działań promocyjnych realizowanych przez urzędy miejskie i gminne. Przeprowadzone na próbie blisko 170 podmiotów badanie, wykonane zostało metodą ilościową przy użyciu techniki CAWI (ang. Computer Assisted Web Interviewing). Wyniki zostały zaprezentowane podczas II Kongresu Innowacyjnego Marketingu w Samorządach, który odbył się w Rzeszowie.

Zobacz wyniki badania

lista aktualności

Partnerzy:

Copyright © 2013 - Instytut Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego
Wszelkie prawa zastrzeżone

Powered by: CMS Edito Realizacja: Ideo