Serwis www.irsi.pl używa plików cookies. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na ich użycie.

Cele Instytutu

Badania i analizy

Organizacja kongresów, konferencji, seminariów, warsztatów.

Prowadzenie działalności naukowej, badawczej i naukowo-technicznej.

Prowadzenie konsultacji, mediacji oraz doradztwa.

Upowszechnianie idei dostępności e-administracji przy wykorzystaniu technologi IT.

Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu.

Wspieranie zastosowań informatyki w różnych dziedzinach życia społecznego.

Prowadzenie działań edukacyjnych w zakresie stosowania nowoczesnych technologii informacyjnych.

projekty

Człowiek - najlepsza inwestycja

Dodano: 03.01.2011

Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

 

 

CZŁOWIEK – NAJLEPSZA INWESTYCJA 

 

BEZPŁATNE SZKOLENIE Z OBSŁUGI KASY FISKALNEJ I KOMPUTERA

 

Od 3 stycznia 2011 roku Instytut Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego na podstawie umowy nr UDA-POKL.06.03.00-18-044/10-00 zawartej z Wojewódzkim Urzędem Pracy w Rzeszowie realizować będzie projekt pt. „Nabycie umiejętności obsługi kasy fiskalnej i komputera szansą na aktywizację zawodową mieszkańców gminy Boguchwała”.

Projekt współfinansowany jest przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich, Działanie 6.3. Inicjatywy lokalne na rzecz podnoszenia poziomu aktywności zawodowej na obszarach wiejskich.

Głównym celem szkolenia jest aktywizacja zawodowa, podniesienie kwalifikacji i zdolności do zatrudnienia osób zamieszkujących gminę Boguchwała, poprzez przygotowanie ich do pracy związanej z obsługą kas fiskalnych.  

Szkolenie jest odpowiedzią na zapotrzebowanie ze strony lokalnego rynku pracy. Jego program powstał z myślą o osobach chcących poszerzyć, bądź zdobyć nowe kwalifikacje zawodowe, potrzebne do podjęcia ciekawej pracy. Uczestnicy szkolenia nie tylko nauczą się obsługi kas fiskalnych, ale również dokształcą się w zakresie obsługi komputera, programów do fakturowania oraz zdobędą umiejętności sporządzania dokumentacji handlowej i magazynowej, uzyskają wiedzę z zakresu podstaw towaroznawstwa, inwentaryzacji czy przepisów dotyczących reklamacji i gwarancji towarów. Ponadto uczestnicy poznają nowoczesne i efektywne techniki sprzedaży niezbędne przy obsłudze klienta. Jednocześnie podczas zajęć, bezrobotni nauczą się metod skutecznego poszukiwania pracy i radzenia sobie z nowymi wyzwaniami zawodowymi. Umiejętności uzyskane w ramach szkolenia pozwolą uczestnikom stać się bardziej atrakcyjnymi na rynku pracy. 

Szkolenie skierowane jest do osób bezrobotnych, zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy, zamieszkujących teren Gminy Boguchwała. W przypadku dużego zainteresowana szkoleniem preferowane będą osoby młode o niskich kwalifikacjach zawodowych. 

Na zakończenie szkolenia Uczestnicy projektu otrzymają certyfikat jego ukończenia, a także zostaną zwrócone im koszty dojazdu. Ponadto zapewniony będzie catering oraz bezpłatne materiały szkoleniowe.

Zgłoszenia przyjmowane będą w:

 

Instytucie Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego
(biuro projektu)
Urzędzie Miejskim w Boguchwale
(punkt przyjmowania dokumentów)
ul. Gen. Stanisława Maczka 6, II piętro ul. Tkaczowa 134, pok. 12
35-235 Rzeszów 36-040 Boguchwała
tel: 17 860 09 51, kom.: 692 079 870 tel.: 17 875 52 14
www.irsi.pl, e-mail: biuro@irsi.pl e-mail.: rozwoj@boguchwala.pl

 

Informacje dodatkowe:

  • Dokumenty rekrutacyjne można złożyć osobiście w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 09:00 - 15:00 lub przesłać pocztą tradycyjną w wersji papierowej na adres biura projektu lub punktu przyjmowania dokumentów (liczy się data wpływu)
  • Zgłoszenia do udziału w projekcie można dokonać telefonicznie (17 860 09 51, 692 079 870, 17 875 52 14) i/lub za pośrednictwem e-mail (biuro@irsi.pl, rozwoj@boguchwala.pl)

 

LICZBA MIEJSC OGRANICZONA

ZAPRASZAMY

 

lista aktualności

Partnerzy:

Copyright © 2013 - Instytut Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego
Wszelkie prawa zastrzeżone

Powered by: CMS Edito Realizacja: Ideo