Serwis www.irsi.pl używa plików cookies. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na ich użycie.

Cele Instytutu

Upowszechnianie idei dostępności e-administracji przy wykorzystaniu technologi IT.

Organizacja kongresów, konferencji, seminariów, warsztatów.

Prowadzenie działalności naukowej, badawczej i naukowo-technicznej.

Prowadzenie konsultacji, mediacji oraz doradztwa.

Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu.

Wspieranie zastosowań informatyki w różnych dziedzinach życia społecznego.

Prowadzenie działań edukacyjnych w zakresie stosowania nowoczesnych technologii informacyjnych.

badania i opinie

Analiza potrzeb podkarpackich jednostek samorządu terytorialnego w kontekście administracji cyfrowej

Dodano: 23.02.2021

Instytut Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego (IRSI) w maju i czerwcu 2020 roku zrealizował badania ilościowe wśród podkarpackich jednostek samorządu terytorialnego. Projekt obejmował tematykę e-usług oraz technologii informacyjno-komunikacyjnych wykorzystywanych w obsłudze zadań poszczególnych urzędów.

Przy realizacji projektu pt. Analiza potrzeb podkarpackich jednostek samorządu terytorialnego w kontekście administracji cyfrowej podjęto współpracę z firmami zrzeszonymi w Klastrze IT, działającymi przy Stowarzyszeniu Informatyka Podkarpacka, które są pośrednio zainteresowane rezultatami badań. Do wszystkich starostw powiatowych i gmin w województwie podkarpackim zostały wysłane listy zapowiednie z kluczowymi informacjami. Respondentami mogły być wyłącznie osoby zorientowane w tematyce e-usług, elektronicznego obiegu dokumentów czy stosowanych rozwiązań IT w urzędzie.

Poniżej do pobrania znajduje się raport z wybranymi analizami badawczymi.

 

lista aktualności

Partnerzy:

Copyright © 2013 - Instytut Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego
Wszelkie prawa zastrzeżone

Powered by: CMS Edito Realizacja: Ideo