Instytut Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego (IRSI) w maju i czerwcu 2020 roku zrealizował badania ilościowe wśród podkarpackich jednostek samorządu terytorialnego. Projekt obejmował tematykę e-usług oraz technologii informacyjno-komunikacyjnych wykorzystywanych w obsłudze zadań poszczególnych urzędów.
Przy realizacji projektu pt. Analiza potrzeb podkarpackich jednostek samorządu terytorialnego w kontekście administracji cyfrowej podjęto współpracę z firmami zrzeszonymi w Klastrze IT, działającymi przy Stowarzyszeniu Informatyka Podkarpacka, które są pośrednio zainteresowane rezultatami badań. Do wszystkich starostw powiatowych i gmin w województwie podkarpackim zostały wysłane listy zapowiednie z kluczowymi informacjami. Respondentami mogły być wyłącznie osoby zorientowane w tematyce e-usług, elektronicznego obiegu dokumentów czy stosowanych rozwiązań IT w urzędzie.
Poniżej do pobrania znajduje się raport z wybranymi analizami badawczymi.