Serwis www.irsi.pl używa plików cookies. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na ich użycie.

Cele Instytutu

Badania i analizy

Organizacja kongresów, konferencji, seminariów, warsztatów.

Prowadzenie działalności naukowej, badawczej i naukowo-technicznej.

Prowadzenie konsultacji, mediacji oraz doradztwa.

Upowszechnianie idei dostępności e-administracji przy wykorzystaniu technologi IT.

Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu.

Wspieranie zastosowań informatyki w różnych dziedzinach życia społecznego.

Prowadzenie działań edukacyjnych w zakresie stosowania nowoczesnych technologii informacyjnych.

aktualności

Workflow Trends – relacja 2017

Dodano: 15.03.2017
Każda firma, niezależnie od struktury i liczby zatrudnionych pracowników, musi zmierzyć się z koniecznością zarządzania danymi. W trakcie marcowej konferencji Workflow & Document Management Trends to właśnie obieg dokumentów był głównym bohaterem spotkania.

Uczestnicy poznali część teoretyczną i praktyczną, o tę pierwszą zadbał przede wszystkim Dawid Żądłowski, zajmujący się na co dzień archiwizacją danych. Nie zabrakło również prelekcji, dotyczących kwestii prawnych – o nie zadbali: Stefan Cieśla, który opowiedział słuchaczom o prawnych uwarunkowaniach podpisu elektronicznego, Jan Kordasiewicz, który przedstawił możliwości pozyskiwania funduszy unijnych na działalność z branży IT oraz Maciej Godyń, który zainteresował audytorium tajnikami faktur elektronicznych. Za część praktyczną naszej konferencji odpowiedzialni byli przedstawiciele firm, którzy wdrażają systemy obiegu dokumentów. Tomasz Borek z WEBCON-u podzielił się ze słuchaczami swoimi doświadczeniami, zdobytymi podczas 11 lat wdrażania automatyzacji procesów biznesowych – opowiedział więc, jak przygotować się do zmian w przedsiębiorstwie i co może przy okazji zaskoczyć klientów. Szymon Trela, przedstawiciel Sharp Electronics Polska, przedstawił natomiast autorskie rozwiązanie stworzone przez swoją firmę: My Integrated Office, system, który pozwala zarządzać obiegiem dokumentów między wieloma użytkownikami i synchronizować ich pracę w czasie rzeczywistym.

Możliwość przetwarzania procesów biznesowych, sprawnego obiegu informacji i wymiany dokumentów umożliwiają także systemy stworzone przez firmy Rodan Developement, eDokumenty i Astrafox. Każdy program oferuje inne opcje dla użytkowników, dlatego prelegenci starali się jak najlepiej wytłumaczyć zasady działania swoich produktów. Jak pokazały wypełniane przez słuchaczy ankiety: zadanie zostało wykonane idealnie. A dla wszystkich, którzy ominęli konferencję mamy dobrą wiadomość – powtórka już we wrześniu!
 
Dziękujemy Zapraszamy do bezpłatnego udziału w kolejnych konferencjach, które będą miały miejsce już niebawem:
Big Data Summit – 29.03.2017: http://bigdatasummit.pl/ 
BPM Trends – 26.04.2017: http://bpmtrends.pl/
E-commerce Summit – 27.04.2017: http://ecommercesummit.pl/ 
 
lista aktualności

Partnerzy:

Copyright © 2013 - Instytut Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego
Wszelkie prawa zastrzeżone

Powered by: CMS Edito Realizacja: Ideo