Serwis www.irsi.pl używa plików cookies. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na ich użycie.

Cele Instytutu

Badania i analizy

Organizacja kongresów, konferencji, seminariów, warsztatów.

Prowadzenie działalności naukowej, badawczej i naukowo-technicznej.

Prowadzenie konsultacji, mediacji oraz doradztwa.

Upowszechnianie idei dostępności e-administracji przy wykorzystaniu technologi IT.

Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu.

Wspieranie zastosowań informatyki w różnych dziedzinach życia społecznego.

Prowadzenie działań edukacyjnych w zakresie stosowania nowoczesnych technologii informacyjnych.

aktualności

O nowych trendach w komunikowaniu na Kongresie Public Relations

Dodano: 18.01.2012

W dniach 19-20 kwietnia 2012 roku we Wrocławiu odbędzie się jedno z najważniejszych wydarzeń branży PR - Kongres Profesjonalistów Public Relations, organizowany przez Uniwersytet Wrocławski, Związek Firm Public Relations oraz Newsline Sp. z o. o. W tym roku będziemy dyskutować o sile nowych mediów, ewolucji narzędzi PR i tworzeniu koncepcji marketingowych z wykorzystaniem nowoczesnych technologii.

W roli głównej nowe media i innowacyjne rozwiązania
Tegoroczny temat przewodni Kongresu został zainspirowany rosnącą rolą nowoczesnych mediów w branży PR oraz możliwościami jakie ze sobą niosą. Przez dwa dni na Uniwersytecie Wrocławskim będziemy mówić o najnowszych trendach i wykorzystaniu technologii informatycznych w komunikacji marketingowej.

Kongres to wydarzenie, łączące środowisko i ludzi zajmujących się problematyką PR. To swego rodzaju forum wymiany doświadczeń, poglądów, kontaktów oraz integracji całej branży. Tradycyjnie siłą Kongresu Public Relations są jego goście, czyli eksperci, którzy częstokroć wyznaczają kierunki zmian i rozwoju PR.

Wydarzenie skierowane jest zarówno do tych, którzy zawodowo zajmują się wykorzystywaniem nowych mediów w PR i poszukują inspiracji do tworzenia efektywnych koncepcji marketingowych, jak również do osób na bieżąco śledzących trendy i rozwiązania w procesie komunikowania.

Gwarancją wysokiego poziomu merytorycznego i logistyczno-technicznego jest fakt, że organizatorzy Kongresu posiadają wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu prestiżowych i uznanych w środowisku konferencji oraz seminariów tematycznie związanych z PR, w tym dziesięciu edycji Kongresu Public Relations w Rzeszowie oraz dziewięciu edycji konferencji PR Forum w Warszawie, a także ubiegłorocznego Kongresu Profesjonalistów Public Relations. Partnerami merytorycznymi Kongresu zostały Polskie Stowarzyszenie Public Relations oraz Fundacja InternetPR.

Publikacja dla profesjonalistów PR
Podsumowaniem Kongresu Public Relations 2012 będzie ekspercka publikacja zawierająca referaty naukowców i praktyków. Znajdą się w niej nie tylko materiały opisujące aktualne kierunki zmian w komunikowaniu, przedstawione zostaną również interesujące projekty z ostatnich lat, których realizacje nie byłyby możliwe bez wykorzystania nowych mediów. Artykuły, zgodne z instrukcją wydawniczą, można przesyłać do 16 marca br. Dotychczasowe publikacje uczestników Kongresu zamieszczone zostały na stronie www.newsline.pl

Zgłoś swój udział w Kongresie już dziś!
Ruszyła już rekrutacja uczestników tegorocznej edycji Kongresu. Na zgłoszenia czekamy do 13 kwietnia br. Jednak dla osób, które zdecydują się na udział w Kongresie do końca stycznia br., organizatorzy przewidzieli wysokie rabaty. Szczegółowe informacje o wydarzeniu można znaleźć na stronie www.kongresprofesjonalistow.pl

lista aktualności

Partnerzy:

Copyright © 2013 - Instytut Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego
Wszelkie prawa zastrzeżone

Powered by: CMS Edito Realizacja: Ideo