Serwis www.irsi.pl używa plików cookies. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na ich użycie.

Cele Instytutu

Badania i analizy

Organizacja kongresów, konferencji, seminariów, warsztatów.

Prowadzenie działalności naukowej, badawczej i naukowo-technicznej.

Prowadzenie konsultacji, mediacji oraz doradztwa.

Upowszechnianie idei dostępności e-administracji przy wykorzystaniu technologi IT.

Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu.

Wspieranie zastosowań informatyki w różnych dziedzinach życia społecznego.

Prowadzenie działań edukacyjnych w zakresie stosowania nowoczesnych technologii informacyjnych.

aktualności

O nowych trendach na Kongresie Marketingu i Innowacji w Samorządach

Dodano: 27.09.2011

Już 18 listopada br. Rzeszów stanie się miejscem debaty o nowoczesnych i innowacyjnych narzędziach wykorzystywanych w promocji miast i regionów. Pierwsza edycja Kongresu Marketingu i Innowacji skierowana jest do przedstawicieli samorządów, pracowników agencji, firm oraz instytucji okołobiznesowych.

Zdobywanie nowych umiejętności w komunikacji miast i regionów, a także skuteczne przekazywanie informacji do różnych grup odbiorców, w tym społeczności lokalnej, inwestorów i turystów to współcześnie jedne z bardziej istotnych problemów z jakimi musi się zmierzyć samorząd. Potencjał i atuty wspólnot samorządowych warto zaprezentować w sposób nowoczesny, z wykorzystaniem rozwiązań informatycznych. Innowacyjne podejście do realizacji zadań związanych z marketingiem terytorialnym, wytyczanie nowych kierunków rozwoju i promocji miejsc - to wyzwania na miarę Kongresu, na który serdecznie zapraszam - mówi Jarosław Reczek - Dyrektor Departamentu Promocji i Turystyki Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podkarpackiego.

Organizatorzy Kongresu wśród głównych założeń tematycznych wydarzenia wymieniają m.in.: prezentację najnowszych trendów dotyczących metod promocji miast i regionów, ocenę strategicznego podejścia do marketingu miejsc opartego na innowacyjności oraz wskazanie efektywnych sposobów komunikacji z interesariuszami. Wyróżnia nas to, że w przeciwieństwie do innych podobnych inicjatyw, my będziemy mówili o tym, co będzie, co nas czeka i jakie trendy w zakresie komunikacji samorządu z otoczeniem będziemy obserwowali w przyszłości. Z pewnością  nie będziemy mówili o tym, co się już wydarzyło, właśnie dlatego warto do nas przyjechać - podsumowuje dr Dariusz Tworzydło, współorganizator Kongresu, pracownik Uniwersytetu Wrocławskiego, prezes zarządu Exacto Sp.  z o.o.

Prelegentami Kongresu będą m.in.: Krzysztof Nepelski - Dyrektor Działu Projektów Specjalnych, Grupa RMF, Mariusz Pleban – Wiceprezes Zarządu Związku Firm PR, Prezes Multi Communications, Sebastian Chachołek  - Prezes Zarządu Grupy PRC, Robert Stępowski - Redaktor naczelny serwisu MarketingMiejsca.com.pl. Program wydarzenia obejmuje wystąpienia i prezentacje prelegentów oraz dwie debaty z udziałem ekspertów i publiczności. Pierwsza z nich będzie dotyczyć „Trendów przyszłości w marketingu miejsc”, a tematem drugiej będą „Narzędzia komunikacji w promocji marki miejsc – oczekiwania a rzeczywistość”.

Organizatorem wydarzenia jest firma Exacto Sp. z o.o. Partnerami strategicznymi Kongresu są: Urząd Marszałkowski w Rzeszowie, Urząd Miasta Rzeszowa, Stowarzyszenie Informatyka Podkarpacka. Partnerami wydarzenia zostali: Aurum Film, Discovery Science, Ideo Sp. z o.o., Instytut Monitorowania Mediów, Instytut Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego, IPC Instytut Badawczy, Klaster IT, PRC Communications, Związek Firm Public Relations. Natomiast patronami medialnymi Kongresu są: epr.pl, Gazeta Samorządu i Administracji, gospodarkaPodkarpacka.pl, InfoPR, Marketer+, marketingmiejsca.com.pl, marketingowiec.pl, Newsline.pl, Onet, Panorama Silesia, PRoto PR, Serwis Samorządowy PAP. Zgłoszenia przyjmowane będą do 4 listopada br. Kongres jest wydarzeniem bezpłatnym. Szczegółowe informacje znajdują się na stronie: http://www.podkarpackie.org.pl

lista aktualności

Partnerzy:

Copyright © 2013 - Instytut Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego
Wszelkie prawa zastrzeżone

Powered by: CMS Edito Realizacja: Ideo