Serwis www.irsi.pl używa plików cookies. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na ich użycie.

Cele Instytutu

Badania i analizy

Organizacja kongresów, konferencji, seminariów, warsztatów.

Prowadzenie działalności naukowej, badawczej i naukowo-technicznej.

Prowadzenie konsultacji, mediacji oraz doradztwa.

Upowszechnianie idei dostępności e-administracji przy wykorzystaniu technologi IT.

Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu.

Wspieranie zastosowań informatyki w różnych dziedzinach życia społecznego.

Prowadzenie działań edukacyjnych w zakresie stosowania nowoczesnych technologii informacyjnych.

aktualności

Nowe wyzwania w administracji publicznej

Dodano: 24.03.2016
26 kwietnia 2016 r. w Warszawie odbędzie się bezpłatna konferencja pn. „Nowe wyzwania w administracji publicznej”. Organizatorem wydarzenia jest Polski Instytut Rozwoju Biznesu, a IRSI wraz z portalem Cyfrowyurzad.pl zostali partnerami konferencji.

Tematyka konferencji:
  • Kluczowe obszary współpracy samorządów i rządu związane z procesami informatyzacji państwa
  • Obieg dokumentów w administracji publicznej, e-usługi
  • Praktyka wdrażania SMART CITY
  • Administracja publiczna w kontekście programów operacyjnych na lata 2014-2020
  • Bezpieczeństwo danych i informacji
  • Biometria w administracji publicznej
  • Systemy informatyczne wykorzystywane w urzędzie (kadrowy, Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją, CRM, CMS, magazynowy)
  • Niezawodność infrastruktury informatycznej
  • Aspekty prawne

W programie m.in.:
  • Konrad Białoszewski – Zastępca Dyrektora, Departament Ewidencji Państwowych, Ministerstwo Cyfryzacji, "Biometria w administracji publicznej", "Kluczowe obszary współpracy samorządów i rządu w procesach informatyzacji państwa"
  • prof. dr hab. Wanda K. Roman – Profesor w Zakładzie Zarządzania Dokumentacją i Informacji Archiwalnej IHiA, Uniwersytet Mikołaja Kopernika, "Elektroniczne Zarządzanie Dokumentacją i archiwa cyfrowe - nowe oblicze kultury informacyjnej administracji publicznej"
  • Paweł Zalewski – Koordynator certyfikatu EPP e-Urzędnik - Polskie Biuro ECDL/Polskie Towarzystwo Informatyczne, "Podpis elektroniczny i jego zastosowanie"
  • Wojciech Pelc – Kierownik Oddziału Serwisów Informacyjnych, Urząd Miasta Poznania, "Otwarte dane jako nowy model usługi informacyjnej: wyzwania dla administracji publicznej okiem praktyka"
  • dr Agnieszka Piskorz-Ryń, "Ponowne wykorzystywanie informacji sektora publicznego jako problem prawny i wyzwanie organizacyjne dla administracji publicznej
  • dr Piotr Sitniewski – Prezes Fundacji JAWNOSC.PL, "Quo vadis transparentia?"
  • Rafał Michalak, Dyrektor ds. Technicznych, Systemy Informatyczne ITXON Sp. z o.o.

Na konferencję zapraszamy kadrę zarządzającą odpowiedzialną w instytucji za: teleinformatykę, planowanie i zakup infrastruktury, bezpieczeństwo IT, danych i informacji, komunikację i usprawnienie dostępu obywateli do informacji, zarządzanie dokumentacją, usprawnienie procesów, przetargi, kwestie finansowe i organizacyjne, zarządzanie kadrami.

Pełne informacje o wydarzeniu oraz panel rejestracyjny znajdą Państwo na stronie internetowej konferencji.

 

lista aktualności

Partnerzy:

Copyright © 2013 - Instytut Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego
Wszelkie prawa zastrzeżone

Powered by: CMS Edito Realizacja: Ideo