Serwis www.irsi.pl używa plików cookies. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na ich użycie.

Cele Instytutu

Badania i analizy

Organizacja kongresów, konferencji, seminariów, warsztatów.

Prowadzenie działalności naukowej, badawczej i naukowo-technicznej.

Prowadzenie konsultacji, mediacji oraz doradztwa.

Upowszechnianie idei dostępności e-administracji przy wykorzystaniu technologi IT.

Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu.

Wspieranie zastosowań informatyki w różnych dziedzinach życia społecznego.

Prowadzenie działań edukacyjnych w zakresie stosowania nowoczesnych technologii informacyjnych.

aktualności

Marketing miejsc to coś więcej niż reklama

Dodano: 22.11.2017

Tworzenie tożsamości marki jaką jest miejscowość czy cały region staje się coraz ważniejszym narzędziem rozwoju samorządów. Niestety, obszar ten wciąż często redukowany jest do kampanii reklamowych, stworzenia logotypu i prowadzenia strony internetowej oraz kanałów social media. Tymczasem na skuteczny marketing terytorialny składa się szereg kreatywnych działań. O tym i innych ważnych z punktu widzenia samorządu kwestiach będzie mowa podczas VII Kongresu Innowacyjnego Marketingu w Samorządach, który odbędzie się w dniach 30 listopada oraz 1 grudnia w Rzeszowie.

Realizowanie kompleksowej strategii komunikacyjnej może mieć realne przełożenie na funkcjonowanie całej jednostki terytorialnej. Stworzenie atrakcyjnego wizerunku pozwala osiągnąć różne cele strategiczne: ściągnąć inwestorów, zachęcić do przyjazdu turystów, zwiększyć zadowolenie mieszkańców. By uzyskać najlepsze efekty zaleca się podkreślanie najmocniejszych lub najbardziej charakterystycznych stron danej miejscowości. W tym obszarze często wykorzystuje się np. potrawy regionalne. Innym sposobem promocji jest informowanie o istniejących atrakcjach jako złożonej całości, zamiast skupiania się na pojedynczych elementach. W poszczególnych obiektach i zabytkach zawiera się ogromna wartość, które jeśli zostaną ujęte całościowo, mogą stanowić unikatowe i niezwykle ważne dziedzictwo kulturowe Polski. O skutecznych narzędziach komunikacji z mieszkańcami miast i regionów będzie mowa właśnie na kolejnym Kongresie Marketingu w Samorządach.

O wartości, jaką niesie ze sobą stosowanie zróżnicowanych elementów marketingu terytorialnego, opowiedzą prelegenci VII już edycji Kongresu Innowacyjnego Marketingu w Samorządach. Jeden z tematów przedstawią Zbigniew Wdowiak – zastępca prezydenta miasta Kutno oraz Weronika Lenarczyk – kierownik Działu Organizacji i Promocji Imprez Kutnowskiego Domu Kultury, którzy opowiedzą jak zbudować markę miasta na bazie produktu lokalnego. Prelegentami Kongresu będą także m.in. Sebastian Chachołek, prezes Grupy PRC, Bohdan Pawłowicz, Dyrektor Marketingu NASK, Michał Ostoja-Ostaszewski z Alegria Activity Central Europe sp. z o.o. czy Piotr Lutek, prezes zarządu SYNERGIA Lublin. Cały program można obejrzeć na stronie www.podkarpackie.org.pl. Tam także znajduje się formularz rejestracyjny. Zapraszamy do udziału.

lista aktualności

Partnerzy:

Copyright © 2013 - Instytut Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego
Wszelkie prawa zastrzeżone

Powered by: CMS Edito Realizacja: Ideo