Serwis www.irsi.pl używa plików cookies. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na ich użycie.

Cele Instytutu

Badania i analizy

Organizacja kongresów, konferencji, seminariów, warsztatów.

Prowadzenie działalności naukowej, badawczej i naukowo-technicznej.

Prowadzenie konsultacji, mediacji oraz doradztwa.

Upowszechnianie idei dostępności e-administracji przy wykorzystaniu technologi IT.

Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu.

Wspieranie zastosowań informatyki w różnych dziedzinach życia społecznego.

Prowadzenie działań edukacyjnych w zakresie stosowania nowoczesnych technologii informacyjnych.

aktualności

KONGRES PROFESJONALISTÓW PUBLIC RELATIONS 25-26 kwietnia 2019

Dodano: 26.03.2019

Cyfrowe oblicze PR

O nowych technologiach i narzędziach wykorzystywanych w komunikowaniu, a także kryzysach wizerunkowych porozmawiamy podczas Kongresu Public Relations 2019.

 

Wyniki raportu Global Digital Report 2018 wskazują, że światowy współczynnik użytkowników mediów społecznościowych wyniósł w ubiegłym roku 3,2 miliarda. Co ciekawe, liczba ta rośnie z roku na rok o ok. 13%. Oznacza to, że z  dobrodziejstw social mediów zacznie niebawem korzystać dodatkowe 400 mln osób. Czy PR w oderwaniu od internetu jeszcze w ogóle istnieje? Będą się nad tym zastanawiać goście i prelegenci zaproszeni na tegoroczny Kongres Public Relations, który odbędzie się 25 i 26 kwietnia w Rzeszowie.

 

Błyskawiczny rozwój mediów społecznościowych sprawił, że stały się one powszechnie wykorzystywanym narzędziem komunikacji wizerunkowej. Według badań przeprowadzonych przez Global Communications Report 83% specjalistów PR widzi zasadność zdobywania nowej wiedzy dotyczącej szeroko pojętych social mediów. Taki sam współczynnik ankietowanych uważa, że social media w ciągu kolejnych pięciu lat staną się nieodłącznym elementem prowadzenia wieloaspektowych działań wizerunkowych.

 

Starannie zaplanowane działania w sieci odgrywają niezaprzeczalną rolę w budowaniu wizerunku firmy – mówi Aida Bella, Dyrektor Biura Rzecznika Prasowego Totalizatora Sportowego. – Myślę tutaj zwłaszcza o roli mediów społecznościowych, od których w dzisiejszych czasach nie da się już uciec, ponieważ wpisały się na stałe w kanon działań PR-owych. Jeśli firma czy marka chce być rozpoznawalna oraz mieć znaczenie, musi prowadzić aktywne działania w sieci – dodaje.

 

E-PR, który był początkowo traktowany jako przedłużenie kontaktów z mediami, szybko zmienił się w samodzielną dyscyplinę. Facebook, Instagram czy Twitter narzuciły specjalistom nowe zasady budowania wizerunku firmy czy marki. Badania, których część była realizowana w trakcie ubiegłorocznej edycji Kongresu Profesjonalistów PR pokazały, że dla ponad połowy (51,4%) biorących w nich udział specjalistów zadania związane z e-PRem stanowią część codziennych obowiązków zawodowych.

 

Tegoroczna edycja kongresu skupia się na wybranych obszarach digital PR – budowania wizerunku za pomocą mediów społecznościowych, influencerów oraz postępowaniu w przypadku, kiedy wizerunek marki wskutek tych działań jest zagrożony kryzysem wizerunkowym – mówi dr hab. Dariusz Tworzydło, Uniwersytet Warszawski, EXACTO sp. z o.o., organizator Kongresu.

 

Przeniesienie działań marketingowych na sferę internetową nieodwracalnie zmieniło oblicze nowoczesnej komunikacji. O tym, w jaki sposób prowadzić skuteczne działania w przestrzeni cyfrowej opowiedzą prelegenci nadchodzącej edycji Kongresu Profesjonalistów Public Relations. Zgłoszenia na kongres przyjmowane są za pomocą elektronicznego formularza dostępnego na stronie: www.kongresprofesjonalistow.pl. Dostępny jest tam również szczegółowy harmonogram wydarzenia oraz pełna lista prelegentów.

 

***

Organizator Kongresu Profesjonalistów Public Relations: Newsline sp. z o.o.

Partner Strategiczny: Totalizator Sportowy

Partner merytoryczny: Wydział Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego.

Sponsor Główny Kongresu: PRESS-SERVICE Monitoring Mediów

Partnerzy: Orange Polska, Ideo, Ideo Force, MediakraftTV, SuperDrob, Urząd Miasta Rzeszowa, Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego, Media Visage, Stowarzyszenie ProCarpathia, ZETO-Rzeszów, Regionalna Izba Gospodarcza w Katowicach.

Patroni medialni: Wirtualnemedia.pl, Grupa RMF FM, Gazeta Codzienna Nowiny, Nowiny24.pl, Radio VIA, Ad Monkey, Biznes na Fali, Epr.pl, Fundacja InternetPR, Law Business Quality, Magazyn VIP, Marketing przy Kawie, Marketing Miejsca, Nowy Marketing, OOH Magazine, Portal Medialny, Medialna Perspektywa, Publicrelations.pl, Manager, Signs.pl, Tygrysy Biznesu, Marketing i Rynek, Agencja Managerska VIP for You, TwojeJaslo.pl, Fundacja Managerska Creative, Czasopismo naukowe RSK, OGIDO Portal pracy, Qbusiness, PIAP.

Wydawnictwa: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, MT Biznes

***

Dane osoby do kontaktu: dr hab. Dariusz Tworzydło,

Prezes Zarządu Exacto sp. z o.o.

ul. Załęska 44, 35-322 Rzeszów

tel.: 602 44 55 96;

www.exacto.pl

***

Kongres Profesjonalistów Public Relations to ogólnopolskie wydarzenie łączące środowisko i ludzi zajmujących się problematyką komunikacji i PR. Organizowany jest przez firmę Newsline Sp. z o.o. Na program spotkania składają się wystąpienia plenarne, debaty i praktyczne warsztaty. Kongres stanowi forum dialogu, inspiracji i integracji wszystkich tych, którzy tworzą branżę: praktyków, naukowców i pasjonatów. Pomysłodawcą Kongresu PR jest dr hab. Dariusz Tworzydło, prezes zarządu Exacto sp. z o.o., który od 19 lat organizuje spotkania branży PR w Rzeszowie oraz Wrocławiu.

lista aktualności

Partnerzy:

Copyright © 2013 - Instytut Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego
Wszelkie prawa zastrzeżone

Powered by: CMS Edito Realizacja: Ideo