Serwis www.irsi.pl używa plików cookies. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na ich użycie.

Cele Instytutu

Badania i analizy

Organizacja kongresów, konferencji, seminariów, warsztatów.

Prowadzenie działalności naukowej, badawczej i naukowo-technicznej.

Prowadzenie konsultacji, mediacji oraz doradztwa.

Upowszechnianie idei dostępności e-administracji przy wykorzystaniu technologi IT.

Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu.

Wspieranie zastosowań informatyki w różnych dziedzinach życia społecznego.

Prowadzenie działań edukacyjnych w zakresie stosowania nowoczesnych technologii informacyjnych.

aktualności

Kongres Marketingu i Innowacji w Samorządach

Dodano: 25.08.2011

Już 18 listopada, w Rzeszowie, odbędzie się Kongres Marketingu i Innowacji w Samorządach. Będzie to spotkanie przedstawicieli samorządów, pracowników agencji, firm oraz instytucji okołobiznesowych, zajmujących się wdrażaniem innowacyjnych rozwiązań promocyjnych. Wyróżnikiem wydarzenia będzie nastawienie na nadchodzące trendy, debata o przyszłości.

Podczas Kongresu prelegenci podejmować będą tematy związane z nowoczesnymi narzędziami, innowacyjnymi rozwiązaniami dotyczącymi marketingu miejsc. Prezentowane będą również planowane kampanie i wydarzenia. Pragnąc efektywnie konkurować z globalnym otoczeniem, miasta i regiony posługują się coraz bardziej efektywnymi markami, kreującymi obraz i odzwierciedlającymi niepowtarzalną tożsamość miejsc wśród interesariuszy – inwestorów, turystów i mieszkańców. Chcemy, aby nasz Kongres stał się miejscem dyskusji o tym, jak będzie przebiegać praca nad budową marek w przyszłości. Zastanowimy się wspólnie, jakie narzędzia będą wykorzystywane w tej dziedzinie i jakie pojawią się w najbliższych latach możliwości zarówno dla twórców jak i realizatorów strategii marketingowych – mówi Jarosław Reczek, Dyrektor Dep. Promocji i Turystyki Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podkarpackiego. Miasta i regiony potrzebują także ekspertów posiadających odpowiednią wiedzę, rozumiejących specyfikę promocji miejsc, tworzących nowe trendy. Naprzeciw tym oczekiwaniom wychodzą organizatorzy Kongresu. Nasze spotkanie będzie zatem swoistym warsztatem, podczas którego przekazywana będzie wiedza, uznawana niejednokrotnie za najcenniejszy zasób marketingowy – podkreśla Marzena Furtak-Żebracka, dyrektor Wydziału Promocji i Współpracy Międzynarodowej Urzędu Miasta Rzeszowa. Kongres to nie tylko miejsce wymiany doświadczeń i prezentacji trendów. Pragniemy także udostępnić czytelnikom interesujące teksty traktujące o współczesnych problemach komunikacji społecznej. Zapraszamy do aktywnego udziału w wydarzeniu  – podsumowuje dr Dariusz Tworzydło, współorganizator Kongresu, pracownik Uniwersytetu Wrocławskiego, prezes zarządu Exacto sp. z o.o.

Organizatorami Kongresu są Urząd Marszałkowski w Rzeszowie, Urząd Miasta Rzeszowa oraz Stowarzyszenie Informatyka Podkarpacka. Wsparcie i działania logistyczne zapewniają m.in: Newsline.pl, Exacto Sp. z o.o., Instytut Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego – inicjatorzy, organizatorzy wielu konferencji, np. Kongresu Public Relations w Rzeszowie, Kongresu Profesjonalistów Public Relations we Wrocławiu, konferencji PR w samorządzie organizowanej w Kraśniku.

Zgłoszenia przyjmowane będą do 4 listopada br. Kongres jest wydarzeniem bezpłatnym. Szczegółowe informacje znajdują się na stronie: www.podkarpackie.org.pl

Dodatkowych informacji udzielają:
dr Dariusz Tworzydło, Prezes Zarządu Exacto Sp. z o.o., e-mail: dariusz@tworzydlo.pl, tel.: 602 44 55 96
Jarosław Reczek, Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego, e-mail: j.reczek@podkarpackie.pl, tel.: 601 14 58 25
 

lista aktualności

Partnerzy:

Copyright © 2013 - Instytut Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego
Wszelkie prawa zastrzeżone

Powered by: CMS Edito Realizacja: Ideo