Komunikacja internetowa w administracji – jak informować, obsługiwać i promować usługi urzędu online
Dodano: 15.01.2018
Sposoby informowania, obsługi i promocji e-usług a administracji będą tematem szkolenia, które odbędzie się 7 lutego br. w Warszawie. Organizatorem wydarzenia jest Centrum Promocji Informatyki.
Cel:
-
prezentacja trendów w obszarze e-administracji – Polska i świat
-
omówienie zasad obsługi interesantów z wykorzystaniem narzędzi i kanałów digitalowych
-
przedstawienie dobrych praktyk komunikacji w ramach kluczowych filarów komunikacji na polu administracja-mieszkańcy/interesanci/inwestorzy/biznes
Korzyści:
-
pozyskanie inspiracji w zakresie rozwoju i usprawnienia komunikacji online
-
optymalizacja błędów i skorygowanie niedociągnięć w obszarze tzw. mediów własnych (WWW, e-mail/newsletter oraz kanały social media)
-
uzyskanie praktycznych umiejętności w zakresie działań informacyjno-promocyjnych urzędu z wykorzystaniem kluczowych narzędzi internetowych
Do udziału w szkoleniu zapraszamy:
-
osoby odpowiedzialne za komunikację i promocję urzędów i projektów realizowanych przez jednostki administracyjne (zarówno w mediach tradycyjnych jak i elektronicznych)
-
osoby z działu PR i biur prasowych urzędów oraz odpowiedzialne za budowanie wizerunku jednostki administracyjnej
-
specjalistów, ekspertów i piastujących funkcje kierownicze w urzędach zainteresowanych optymalizacją i budowanie strategii nowoczesnej komunikacji
Metodologia:
-
prezentacja
-
ćwiczenia praktyczne
-
case study i trendy
Program szkolenia dostępny jest na stronie internetowej
www.cpi.com.pl
Aby skorzystać z 10% rabatu na udział w wydarzeniu należy wypełnić
formularz.