Kolejne szkolenie pn. „Elektroniczne usługi publiczne – jak korzystać z ePUAP2?”
Dodano: 11.03.2016
IRSI i Cyfrowy Urząd ponownie objęli patronatem medialnym kolejne szkolenie z cyklu „Elektroniczne usługi publiczne – jak korzystać z ePUAP2?”.
Szkolenie dedykowane jest kierownikom podmiotów realizujących zadania publiczne oraz innym osobom uprawnionym do podpisywania dokumentów wychodzących na zewnątrz tych podmiotów. Prowadzone będzie ze szczególnym uwzględnieniem aparatu pojęciowego i słownictwa właściwego dla administratywistów – a nie informatyków. W czasie szkolenia istniała będzie możliwość założenia i potwierdzenia (zaufania) profilu na ePUAP2.
Zagadnienia programowe:
-
Zakładanie profilu na ePUAP2
-
Jak stać się podmiotem potwierdzającym profil zaufany (Punktem potwierdzającym)?
-
Zaufanie profilu (potwierdzanie profilu osoby fizycznej przez Punkt Potwierdzający)
-
Kontekst pracy na ePUAP2 – przydzielanie ról, w jakich konkretna osoba może pracować
-
Praktyczne przykłady korzystania z ePUAP2 (osoba fizyczna)
-
Praktyczne wykorzystanie ePUAP2 w pracy urzędu administracji publicznej (pracownik administracji)
-
Poruszanie się po ePUAP2
-
Wzory obowiązujących w e-administracji dokumentów elektronicznych
-
Centralne repozytorium wzorów dokumentów elektronicznych
-
Tworzenie pisma przewodniego z wieloma załącznikami o różnych wielkościach
-
Urzędowe Poświadczenie Przedłożenia, Urzędowe Poświadczenie Doręczenia – i różnice między nimi
-
Usługi administracji publicznej wykorzystujące mechanizmy uwierzytelniania ePUAP2
-
ePUAP2 w kancelarii
-
Przykłady przypadków szczególnych
Aby skorzystać z 10% rabatu na udział w wydarzeniu należy zarejestrować się
tutaj.