Serwis www.irsi.pl używa plików cookies. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na ich użycie.

Cele Instytutu

Badania i analizy

Organizacja kongresów, konferencji, seminariów, warsztatów.

Prowadzenie działalności naukowej, badawczej i naukowo-technicznej.

Prowadzenie konsultacji, mediacji oraz doradztwa.

Upowszechnianie idei dostępności e-administracji przy wykorzystaniu technologi IT.

Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu.

Wspieranie zastosowań informatyki w różnych dziedzinach życia społecznego.

Prowadzenie działań edukacyjnych w zakresie stosowania nowoczesnych technologii informacyjnych.

aktualności

Jak promować województwa i samorządy lokalne?

Dodano: 03.11.2017

Prawidłowo skonstruowana i wdrożona strategia marketingowa może przynieść samorządowi wiele korzyści. Warto więc, aby osoby zajmujące się na co dzień promocją miast i gmin regularnie poszerzały swoją wiedzę w tym zakresie. Okazją do jej zdobycia będzie VII edycja Kongresu Innowacyjnego Marketingu w Samorządach, w trakcie którego praktycy oraz specjaliści ds. marketingu będą dzielić się własnym doświadczeniem.

Współczesny marketing dotyczy nie tylko prywatnych podmiotów gospodarczych i instytucji. Dzisiaj skutecznej promocji potrzebują także samorządy każdego szczebla, zarówno gminne jak i wojewódzkie.

W marketingu gmin czy województw chodzi przede wszystkim o budowę pozytywnych skojarzeń z danym miejscem. Strategia marki miejsca powinna więc polegać na tworzeniu odpowiednich związków z otoczeniem. Nie uda się tego zrobić bez relacji opartych na emocjach. Dobra strategia sprawia, iż mieszkańcy identyfikują się z miejscem, w którym mieszkają, a turyści chcą odwiedzać okolice pełne „pozytywnych wibracji” – mówi Gabriela Prokocka-Kazek, Dyrektor Departamentu Marki Małopolska Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego, która jest prelegentką tegorocznego Kongresu.

Kongres Innowacyjnego Marketingu to dwa dni licznych prelekcji, w trakcie których poruszone zostanie szerokie spektrum tematów z zakresu marketingu terytorialnego. Dzisiaj miasta i gminy zastanawiają się w jaki sposób polepszyć życie mieszkańców, uczą się co to znaczy być SMART, próbując tym samym dostosować się do potrzeb młodszego pokolenia, które spędza swój wolny czas głównie on-line. Temat SMART miast poruszy jeden z prelegentów Sebastian Chachołek, Prezes Zarządu Grupy PRC.

Media społecznościowe generują możliwość dotarcia do szerokiego grona odbiorców, również tych, którzy często podróżują po Polsce i za granicę. O tym jak działać lokalnie i myśleć globalnie opowie Anna Nawrocka-Tełewiak, organizatorka festiwalu Young Arts Festival. Prelegenci opowiedzą także o narzędziach wdrażania kampanii informacyjnych, aspektach prawnych związanych z wizerunkiem samorządu i jego reprezentantów oraz spróbują odpowiedzieć na pytanie: po co w ogóle potrzebny jest marketing? W trakcie Kongresu uczestnicy będą mogli wziąć udział w wartościowych warsztatach, które w tym roku poprowadzą: Wojciech Szymański, Prezes Zarządu IDEO Force Sp. z o. o. oraz Michał Basiński, Manager Projektów i ekspert SYNERGIA Lublin.

lista aktualności

Partnerzy:

Copyright © 2013 - Instytut Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego
Wszelkie prawa zastrzeżone

Powered by: CMS Edito Realizacja: Ideo