Dyrektor Administracyjny w Kontekście Informatycznym, Organizacyjnym i Prawnym – oto tematyka kolejnego spotkania organizowanego przez Centrum Promocji Informatyki. Wydarzenie odbędzie się w dniu 17 marca br. w Warszawie. Instytut Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego jest partnerem spotkania.
Do głównych obowiązków dyrektora administracyjnego należy sprawna organizacja pracy biura poprzez tworzenie i nadzorowanie procedur obowiązujących w firmie: zaopatrzenie, optymalizację procesów i kosztów zarządzania majątkiem firmy, nadzór szkoleń pracowników, sprawy gospodarcze, inwestycje, transport oraz koordynację pracy podległych działów. W tego rodzaju procesach niezwykle istotne jest wspomaganie pracy dyrektora administracyjnego poprzez informatyzację jego pracy odpowiednimi systemami. Tego rodzaju kwestie będą omawiane podczas VI Forum Informatycznego Zarządzania Uczelnią. W programie wydarzenia znalazły się m.in. następujące wystąpienia:
Organizatorem wydarzenia jest Centrum Promocji Informatyki Sp. z o.o.
Program konferencji dostępny jest tutaj.