Serwis www.irsi.pl używa plików cookies. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na ich użycie.

Cele Instytutu

Badania i analizy

Organizacja kongresów, konferencji, seminariów, warsztatów.

Prowadzenie działalności naukowej, badawczej i naukowo-technicznej.

Prowadzenie konsultacji, mediacji oraz doradztwa.

Upowszechnianie idei dostępności e-administracji przy wykorzystaniu technologi IT.

Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu.

Wspieranie zastosowań informatyki w różnych dziedzinach życia społecznego.

Prowadzenie działań edukacyjnych w zakresie stosowania nowoczesnych technologii informacyjnych.

aktualności

IV Forum Koordynatorów Czynności Kancelaryjnych

Dodano: 26.11.2014

Zbliża się IV Forum Koordynatorów Czynności Kancelaryjnych. Tym razem wydarzenie zaplanowane na 9 grudnia br. w Warszawie odbędzie się pod hasłem: Nowe technologie, nowe przepisy w pracy Koordynatora Czynności Kancelaryjnych. Instytut Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego jest partnerem wydarzenia.

Podczas spotkania będzie mowa między innymi o nowelizacji ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach. Uczestnicy zapoznają się z historią prac nad nowelizacją ustawy oraz jej podstawowymi założeniami, a także obecnym stanem prac legislacyjnych. Przeanalizowane zostaną przyjęte w projektowanej nowelizacji rozwiązania, w szczególności te dotyczące zarządzania dokumentacją w podmiotach publicznych. Prelegenci dokonają porównania dotychczasowych i projektowanych regulacji oraz powiedzą o konsekwencjach dla podmiotów publicznych i prywatnych.

W programie wydarzenia między innymi:

  • Nowelizacja ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach, dr Ewa Perłakowska (ekspert i wykładowca z zakresu zarządzania dokumentacją  archiwistyki i prawa archiwalnego),
  • Konserwacja dokumentów elektronicznych w archiwum zakładowym - czy jest potrzebna?, Krzysztof Politowski (Naczelna Dyrekcja Archiwów Państwowych),
  • Papierowa i elektroniczna dokumentacja w USC w świetle projektowanych przepisów ustawy Prawo o aktach stanu cywilnego, Jan Krzysztof Wojtala (Technika IT),
  • Przekazywanie akt spraw w postaci elektronicznej do sądów i innych podmiotów uprawnionych do ich żądania, Kajetan Wojsyk (CSIOZ),
  • Rola Koordynatora w procesach organizacyjnych Urzędu i zmian prawnych, Artur Prasal (Urząd Miasta Łodzi).

Szczegółowy program wydarzenia znajduje się tutaj. Organizatorem spotkania jest Centrum Promocji Informatyki.

lista aktualności

Partnerzy:

Copyright © 2013 - Instytut Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego
Wszelkie prawa zastrzeżone

Powered by: CMS Edito Realizacja: Ideo