Serwis www.irsi.pl używa plików cookies. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na ich użycie.

Cele Instytutu

Badania i analizy

Organizacja kongresów, konferencji, seminariów, warsztatów.

Prowadzenie działalności naukowej, badawczej i naukowo-technicznej.

Prowadzenie konsultacji, mediacji oraz doradztwa.

Upowszechnianie idei dostępności e-administracji przy wykorzystaniu technologi IT.

Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu.

Wspieranie zastosowań informatyki w różnych dziedzinach życia społecznego.

Prowadzenie działań edukacyjnych w zakresie stosowania nowoczesnych technologii informacyjnych.

aktualności

Innowacje w marketingu ponownie w Rzeszowie

Dodano: 02.08.2012

W dniach 15-16 listopada br. w hotelu Hilton Garden Inn w Millenium Hall w Rzeszowie odbędzie się II Kongres Innowacyjnego Marketingu w Samorządach. W tym roku wydarzenie, którego tematem przewodnim będą trendy oraz wykorzystanie nowoczesnych technologii w komunikacji, potrwa dwa dni. Mocną strona Kongresu to warsztaty, podczas których uczestnicy będą mieli możliwość nabycia praktycznych umiejętności i wymiany wzajemnych doświadczeń.

Ponad 140 uczestników, kilkudziesięciu prelegentów, bogate merytorycznie wystąpienia i debaty  – takim rezultatem zakończył się ubiegłoroczny Kongres Marketingu i Innowacji. To właśnie te efekty przyczyniły się do podjęcia decyzji o kontynuacji  przedsięwzięcia oraz rozbudowania jego formuły w bieżącym roku.

Nowa formuła wydarzenia
Jesienią, Rzeszów ponownie stanie się miejscem debaty o nowych narzędziach i trendach związanych z ich wykorzystaniem w marketingu miejsc. Wówczas to w nowej i bogatszej formule odbędzie się II Kongres Innowacyjnego Marketingu w Samorządach. Wydarzenie kierowane jest do przedstawicieli samorządów, pracowników agencji, firm oraz instytucji okołobiznesowych, zajmujących się wdrażaniem innowacyjnych rozwiązań promocyjnych.

Odpowiednia promocja i właściwie dobrane działania marketingowe związane z przestrzenią samorządową, są jednymi z najważniejszych czynników sukcesu poszczególnych regionów. Tym właśnie założeniom wychodzi naprzeciw „II Kongres Innowacyjnego Marketingu w Samorządach”. Wydarzenie, zgromadzi po stronie prelegentów najlepszych ekspertów marketingu miejsc, którzy w cyklu wykładów przedstawią obowiązujące trendy i nowoczesne narzędzia, a podczas warsztatów pokażą jak je wykorzystać w praktyce. Ich wystąpienia poświęcone będą nowym kanałom komunikacji i metodom budowania relacji jednostek samorządu terytorialnego z otoczeniem wewnętrznym i zewnętrznym – podkreśla dr Mirosław Karapyta, Marszałek Województwa Podkarpackiego. 

Jak zauważa Prezydent Miasta Rzeszowa, Tadeusz Ferenc: Kongres Innowacyjnego Marketingu w Samorządach to niepowtarzalna okazja, aby zdobyć wiedzę i poznać opinie profesjonalistów na temat efektywnych sposobów kreowania tożsamości oraz realizacji skutecznej promocji jednostek samorządowych. Współcześnie, niemal każda firma, urząd czy instytucja powinny poprzez działania komunikacyjne budować pożądany obraz w oczach opinii publicznej, który może przekładać się na rozwój tych podmiotów. Zainteresowanie i pozytywne opinie uczestników Kongresu w 2011 roku zachęciły organizatorów i partnerów do podjęcia decyzji o organizacji drugiej edycji. Ponadto, to właśnie ich sugestie były podstawą rozbudowania formuły wydarzenia.

Praktyka czyni mistrza
Nowością Kongresu Innowacyjnego Marketingu są zaplanowane warsztaty. Dlatego też drugiego dnia wydarzenia skoncentrujemy się na praktycznych aspektach wykorzystania nowych narzędzi w komunikacji. Uczestnicy będą mieli okazję zweryfikowania wiedzy pozyskanej w trakcie cyklu wykładów, odbywających się pierwszego dnia, wymiany poglądów i dotychczasowych doświadczeń, a także dyskutowania o konkretnych problemach z zakresu marketingu z jakimi spotykają się w codziennej pracy.

Wojciech Materna, Prezes Zarządu Stowarzyszenia Informatyka Podkarpacka podsumowuje: Podczas tegorocznego spotkania będziemy mówili między innymi o szczególnej roli technologii informatycznych w budowaniu pozytywnego i silnego wizerunku oraz skutecznej promocji samorządów. Chcemy również podjąć dyskusję związaną z problemami nieodłącznie towarzyszącym tym procesom, a także wspólnie, podczas wykładów i warsztatów praktycznych, spróbować znaleźć na nie konstruktywne rozwiązania.

Nie jest tajemnicą, że za każdym razem, za sukcesem wizerunkowym danego miejsca, czy też marki regionalnej stoi sztab ekspertów opracowujących szczegółowe kampanie wizerunkowe i promocyjne. Dlatego też, to właśnie ich wiedza, oryginalne pomysły oraz znajomość realiów są podstawową siłą akcji marketingowych. Podczas tegorocznego Kongresu uczestnicy będą mieli możliwość poznania nie tylko najnowszych trendów z zakresu promocji miast i regionów, ale również wymiany doświadczeń w temacie podejścia strategicznego w marketingu miejsc. Zapraszamy do włączenia się w tą merytoryczną debatę – zachęca Jarosław Reczek, Dyrektor Departamentu Promocji i Turystyki Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podkarpackiego.

Kongres z nową nazwą
Idea naszego spotkania ma na celu dyskusję na tematy związane z nowoczesnymi narzędziami marketingowymi. Obejmuje także analizę zmian, jakie zachodzą w komunikacji. Dlatego właśnie w tym roku postanowiliśmy nieznacznie zmienić nazwę wydarzenia. Jest to podyktowane również chęcią precyzyjnego oddania istoty naszych spotkań, a zatem wyeksponowania tego, że Kongres koncentruje się merytorycznie na tematyce innowacji w marketingu, a nie innowacjach sensu stricto – wyjaśnia dr Dariusz Tworzydło, pracownik Uniwersytetu Wrocławskiego, Prezes Zarządu Exacto Sp. z o.o..



 

lista aktualności

Partnerzy:

Copyright © 2013 - Instytut Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego
Wszelkie prawa zastrzeżone

Powered by: CMS Edito Realizacja: Ideo