Serwis www.irsi.pl używa plików cookies. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na ich użycie.

Cele Instytutu

Badania i analizy

Organizacja kongresów, konferencji, seminariów, warsztatów.

Prowadzenie działalności naukowej, badawczej i naukowo-technicznej.

Prowadzenie konsultacji, mediacji oraz doradztwa.

Upowszechnianie idei dostępności e-administracji przy wykorzystaniu technologi IT.

Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu.

Wspieranie zastosowań informatyki w różnych dziedzinach życia społecznego.

Prowadzenie działań edukacyjnych w zakresie stosowania nowoczesnych technologii informacyjnych.

aktualności

II Forum Koordynatorów Czynności Kancelaryjnych

Dodano: 31.01.2012

29 marca 2012 roku w Warszawie odbędzie się II Forum Koordynatorów Czynności Kancelaryjnych. Organizatorem wydarzenia jest Centrum Promocji Informatyki. Partnerem merytorycznym konferencji został Instytut Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego.
 
Po roku obowiązywania rozporządzenia w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych można dokonać już praktycznej oceny funkcjonowania jego przepisów.

Celem konferencji jest m.in. wyjaśnienie wątpliwości dotyczących klasyfikowania dokumentacji, wskazania dobrych praktyk i planów dotyczących zmian w JRWA. Praktyczne wytyczne dla koordynatorów zostaną uzupełnione wskazaniem rozwiązań dotyczących wdrożeń systemów EZD, w tym wymagań w oparciu o które takie systemy winny być projektowane i wdrażane. Z zagadnieniem funkcjonowania systemu EZD wiąże się również postępowanie z dokumentami elektronicznymi przekazywanymi z wykorzystaniem elektronicznych skrzynek podawczych. Zaprezentowane zostaną praktyczne rozwiązania w tym zakresie. Pamiętając o urzędach tradycyjnych, również w tym zakresie zaprezentowane zostaną przykłady organizacji pracy archiwisty i koordynatora. A na koniec omówienie kontrowersyjnych przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego dotyczących metryki sprawy.

Konferencja skierowana jest do koordynatorów czynności kancelaryjnych, archiwistów, osób odpowiedzialnych za organizację urzędu, osób odpowiedzialnych za wdrożenie i utrzymanie systemu elektronicznego zarządzania dokumentacją i innych osób zainteresowanych praktyka zarządzania dokumentacją elektroniczną i papierową w administracji publicznej.

W związku z objęciem przez Instytut Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego patronatu merytorycznego nad wydarzeniem, dla naszych czytelników organizator przygotował specjalne rabaty, które niebawem będą dostępne na naszej stronie.

Więcej informacji o konferencji na stronie www.cpi.pl

lista aktualności

Partnerzy:

Copyright © 2013 - Instytut Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego
Wszelkie prawa zastrzeżone

Powered by: CMS Edito Realizacja: Ideo