Serwis www.irsi.pl używa plików cookies. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na ich użycie.

Cele Instytutu

Badania i analizy

Organizacja kongresów, konferencji, seminariów, warsztatów.

Prowadzenie działalności naukowej, badawczej i naukowo-technicznej.

Prowadzenie konsultacji, mediacji oraz doradztwa.

Upowszechnianie idei dostępności e-administracji przy wykorzystaniu technologi IT.

Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu.

Wspieranie zastosowań informatyki w różnych dziedzinach życia społecznego.

Prowadzenie działań edukacyjnych w zakresie stosowania nowoczesnych technologii informacyjnych.

aktualności

Forum Informatyki w Administracji

Dodano: 10.04.2017
W polskim oraz europejskim prawie w przeciągu kilku ostatnich miesięcy weszły w życie bądź wejdą przepisy mające istotne znaczenie dla funkcjonowania administracji, które będą tematem Forum Informatyki w Administracji.
 
Nowe narzędzia identyfikacji jak kwalifikowany podpis elektroniczny czy pieczęć elektroniczna, kwalifikowane doręczenie elektroniczne, elektroniczna identyfikacja podmiotów z zagranicy, zmiany w zakresie ochrony danych osobowych, prawie cywilnym, w tym dopuszczenie jako prawnie skutecznego w administracji dokumentu - dokumentu multimedialnego, czy wreszcie nadchodzące zmiany w zakresie dokumentacji służby zdrowia w istotny sposób wpłyną na działalność administracji. Dlatego zapraszamy na Forum aby spotkać się i podyskutować z ekspertami.
 
W programie: 
  • Nowe narzędzia prawne (pieczęć elektroniczna, kwalifikowany podpis, doręczanie elektroniczne) i domniemania z tym związane co z czynnikiem transgranicznym ? 
  • Identyfikacja elektroniczna (aspekty prawno- techniczne) – co po 29 wrześnie 2018 r.
  • Ustawa depaperyzacyjna.
  • Elektroniczne uwierzytelnianie i identyfikacja – omówienie projektu pn. „Węzeł krajowy” wdrażanego przez MC.
  • Zmiany w zakresie procedury cywilnej po 8 września 2016r. , w tym Elektroniczne biuro podawcze – konsekwencje dla administracji. 
  • Licytacja elektroniczna ruchomości.
  • Privacy by desing oraz privacy by default a RODO w systemach IT w administracji.
  • Nadzór nad ochroną danych osobowych a RODO – co się zmieni.
  • Inspektor danych osobowych – czy i kiedy należy go powołać.
  • Dopuszczalność elektronicznej dokumentacji w służbie zdrowia.
  • eZdrowie – w jakim punkcie jesteśmy.
 
Zapraszamy do zapoznania się z programem Forum. Aby skorzystać z 10% rabatu na udział w wydarzeniu, należy wypełnić formularz rejestracyjny
 
lista aktualności

Partnerzy:

Copyright © 2013 - Instytut Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego
Wszelkie prawa zastrzeżone

Powered by: CMS Edito Realizacja: Ideo