14 stycznia 2016 r. zapraszamy na szkolenie pod nazwą „Elektroniczne usługi publiczne – jak korzystać z ePUAP2?” organizowane przez Centrum Promocji Informatyki. Cyfrowy Urząd i IRSI są patronami medialnymi wydarzenia.
Szkolenie dedykowane jest kierownikom podmiotów realizujących zadania publiczne oraz innym osobom uprawnionym do podpisywania dokumentów wychodzących na zewnątrz tych podmiotów. Prowadzone będzie ze szczególnym uwzględnieniem aparatu pojęciowego i słownictwa właściwego dla administratywistów – a nie informatyków. W czasie szkolenia istniała będzie możliwość założenia i potwierdzenia (zaufania) profilu na ePUAP2.
Szkolenie jest realizacją oczekiwań uczestników konferencji i seminariów organizowanych przez CPI, wyrażonych w ankietach a dotyczących elektronicznego zarządzania dokumentami, podpisu elektronicznego i ePUAPu2.
Zagadnienia programowe:
Zapraszamy do zapoznania się z programem wydarzenia.
Aby skorzystać z 10% rabatu na udział w wydarzeniu należy zarejestrować się tutaj.