„Trendy w przyszłości w marketingu miejsc” oraz „Narzędzia komunikacji w promocji marki miejsc – oczekiwania a rzeczywistość” – oto tematyka dwóch debat, które będą miały miejsce podczas pierwszej edycji Kongresu Marketingu i Innowacji w Rzeszowie.
Oczekiwania i wyzwania w komunikacji samorządów z otoczeniem, szanse i bariery w skutecznym budowaniu wizerunku oraz kierunki rozwoju marketingu miejsc – to kluczowe kwestie na temat których podczas dwóch debat na Kongresie Marketingu i Innowacji w Samorządach dyskutować będą obecni na nim eksperci. Swój udział w zapowiedzieli m.in.: Szymon Sikorski, Prezes PSPR, Dyrektor Generalny agencji Publicon, Sebastian Chachołek, Prezes Zarządu Grupy PRC, Arkadiusz Michno, Prezes Zarządu Ideo Sp. z o.o., dr Dariusz Tworzydło, Prezes Zarządu Exacto Sp. z o.o., Dariusz Małkiński, Dyrektor Kreatywny i współtwórca Fresh Idea, przedstawiciel konsorcjum Fresh Idea i AURUM FILM, Piotr Lutek, Prezes Kancelarii Doradczej Synergia oraz dr Paweł Dąbrowski, Holistyczny Instytut Przedsiębiorczości i Negocjacji „Kreatywne Strategie”.
Kongres odbędzie się 18 listopada 2011 w Hotelu Grand Rzeszów. Instytut Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego został partnerem wydarzenia.