Serwis www.irsi.pl używa plików cookies. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na ich użycie.

Cele Instytutu

Upowszechnianie idei dostępności e-administracji przy wykorzystaniu technologi IT.

Organizacja kongresów, konferencji, seminariów, warsztatów.

Prowadzenie działalności naukowej, badawczej i naukowo-technicznej.

Prowadzenie konsultacji, mediacji oraz doradztwa.

Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu.

Wspieranie zastosowań informatyki w różnych dziedzinach życia społecznego.

Prowadzenie działań edukacyjnych w zakresie stosowania nowoczesnych technologii informacyjnych.

aktualności

Debata "Nowe wyzwania w administracji publicznej" już 15 maja 2019r. w Warszawie

Dodano: 08.05.2019

Zapraszamy do debaty z Ekspertami podczas wydarzenia:
 

"Nowe wyzwania w administracji publicznej"
 

15 maja 2019r., Warszawa, wstęp wolny, wymagana rejestracja<<

 

Intensywny rozwój nowych technologii, Internetu i sieci telekomunikacyjnych wymusiło na administracji publicznej zmianę w sposobie komunikacji z obywatelem. E-usługi przestały być już strefą "science-fiction", a stały się codziennością każdego z nas. Dlatego z roku na rok przybywa urzędów w których można załatwić różne sprawy online. Wiąże się to jednak z inwestycjami w nowe rozwiązania, które pozwolą im wyjść na przeciw potrzebom obywatela i ułatwią wymianę informacji między nim, a urzędem.

 

Zapraszamy Państwa do udziału w wyjątkowym spotkaniu przedstawicieli administracji publicznej z całej Polski podczas konferencji "Nowe wyzwania w administracji publicznej", która odbędzie się 15 maja 2019 roku w Warszawie.

 

W programie:

- Paweł Jędrzejak – INFORLEX
"Wsparcie administracji publicznej poprzez nowoczesne bazy wiedzy z zakresu prawa, podatków, rachunkowości na podstawie INFORLEX Administracja"

- Aleksandra Auleytner - Partner w kancelarii Domański Zakrzewski Palinka Sp.k.
"Zagadanienia cyberbezpieczeństwa w administracji publicznej - aspekty prawne"

- dr Marcin Kowalczyk - pracownik naukowy Katedry Prawnej Ochrony Państwa na Wydziale Administracji i Prawa Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
"Najważniejsze wyzwania technologiczne w procesie tworzenia Cyfrowego Państwa"

- dr hab. Jacek Janowski - profesor w Zakładzie Prawa i Administracji na Wydziale Administracji i Nauk Społecznych Politechniki Warszawskiej
"Zarządzanie informatyzacją administracji publicznej"

- Tomasz Proć - Radca prawny w kancelarii Maruta Wachta wspierający Zespół Ochrony Danych osobowych
"Bezpieczeństwo przetwarzania danych osobowych - aspekty formalnoprawne"

- Leszek Maśniak - Ekspert niezależny
"E-usługi to pułapka - refleksja nad e-administracją"

 

Więcej informacji o prelekcjach będzie pojawiało się na biężąco na stronie wydarzenia!

 

Tematyka konferencji:

  • Kluczowe obszary współpracy samorządów i rządu związane z procesami informatyzacji państwa
  • Praktyka wdrażania SMART CITY
  • Niezawodność infrastruktury informatycznej (serwery, routery, sieci teleinformatyczne)
  • Wykorzystanie potencjału sieci szerokopasmowych
  • Rola technologii cloud computing – realna szansa czy zagrożenie?
  • Własna serwerownia czy usługi data center?
  • Systemy informatyczne wykorzystywane w urzędzie (kadrowy, Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją, CRM, CMS, magazynowy)
  • Workflow - automatyzacja procesów biznesowych
  • Bezpieczeństwo danych i informacji
  • Rozwiązania wspierające bezpieczeństwo IT instytucji
  • Biometria w administracji publicznej
  • Mobile w administracji publicznej
  • Systemy wspierające komunikację (infokioski, zintegrowana komunikacja, komunikacja bezprzewodowa, wirtualni doradcy na stronach internetowych, portale korporacyjne, telefonia VOIP, telekonferencje)
  • Administracja publiczna w kontekście programów operacyjnych na lata 2014-2020
  • Wnioski z Projektu UEPA
  • Aspekty prawne


Grupa docelowa:
Przedstawiciele administracji publicznej, odpowiedzialni za:

  • teleinformatykę
  • planowanie i zakup infrastruktury
  • bezpieczeństwo IT, danych, informacji
  • komunikację i usprawnienie dostępu obywateli do informacji
  • zarządzanie dokumentacją
  • usprawnienie procesów
  • przetargi
  • kwestie finansowe i organizacyjne
  • zarządzanie kadrami.


Udział jest bezpłatny dla wyżej wymienionych osób.

Uczestnikom gwarantujemy: certyfikat uczestnictwa, materiały konferencyjne, przerwy kawowe, możliwość konsultacji z Ekspertami.

 

Lista prelegentów na bieżąco aktualizowana jest na stronie wydarzenia <<
 

Śledź nas na Facebook: Kliknij tu
Obserwuj na Instagramie: Kliknij tu


Kontakt z organizatorem:
Daria Biernacka
mobile: +48/531 375 811
e-mail:

lista aktualności

Partnerzy:

Copyright © 2013 - Instytut Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego
Wszelkie prawa zastrzeżone

Powered by: CMS Edito Realizacja: Ideo