Serwis www.irsi.pl używa plików cookies. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na ich użycie.

Cele Instytutu

Badania i analizy

Organizacja kongresów, konferencji, seminariów, warsztatów.

Prowadzenie działalności naukowej, badawczej i naukowo-technicznej.

Prowadzenie konsultacji, mediacji oraz doradztwa.

Upowszechnianie idei dostępności e-administracji przy wykorzystaniu technologi IT.

Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu.

Wspieranie zastosowań informatyki w różnych dziedzinach życia społecznego.

Prowadzenie działań edukacyjnych w zakresie stosowania nowoczesnych technologii informacyjnych.

projekty

Zapytanie ofertowe - promocja w internecie i prasie

Dodano: 01.04.2014

Instytut Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego
ul. Nad Przyrwą 13
35-234 Rzeszów
tel. 17/860 09 51

www.irsi.pl

Zapytanie ofertowe
na opracowanie i przeprowadzenie promocji aplikacji FirmOne.pl  w Internecie i prasie oraz przygotowanie materiałów promocyjno-informacyjnych

I.  ZAMAWIAJĄCY

Instytut Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego
ul. Nad Przyrwą 13, 35-234 Rzeszów
tel. 17/860 09 51
NIP: 517-02-36-595, REGON: 18027290
Sąd Rejonowy w Rzeszowie, XII Wydział Gospodarczy
KRS nr 0000288888

II. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

1.  Opracowanie i przeprowadzenie Promocji aplikacji FirmOne.pl w Internecie.

Promocja internetowa powinna wykorzystywać takie narzędzia jak:

- Kampania bannerowa - narzędzie to umożliwi szybkie dotarcie do dużej liczby odbiorców, zbudować odpowiedni wizerunek projektu oraz aplikacji, a także zbudowania wśród grup docelowych świadomości marki FirmOne.pl. Zostanie ona zorganizowana na branżowych portalach internetowych przeznaczonych dla przedsiębiorców MŚP oraz portalach prasy lokalnej.

- Pozycjonowanie w wyszukiwarkach – narzędzie to umożliwi szybkie dotarcie do grupy docelowej projektu, przyczyni się do wzrostu liczby odbiorców korzystających z aplikacji, a także zbuduje pozytywny wizerunek marki  FirmOne.pl (internauci intuicyjnie przypisują większą wiarygodność uzyskanym wynikom/efektom wyszukiwania znajdującym się na pierwszych miejscach w wyszukiwarkach).

- Artykuły sponsorowane w portalach regionalnej prasy – narzędzie to pozwoli nie tylko dotrzeć do potencjalnych odbiorców, ale przede wszystkim wzbudzi w nich zainteresowanie oferowaną aplikacją, a nawet zachęci ich do dyskusji na ich temat.

2. Opracowanie i przeprowadzenie Promocji aplikacji FirmOne.pl w  Prasie.

Promocja w prasie polegać ma na umieszczeniu ulotki insert (minimum 20 tys. sztuk) z krótką informacją o możliwości otrzymania bezpłatnej wersji narzędzia FirmOne.pl wraz z folderem w prasie branżowej (pisma ekskluzywne przeznaczone m.in. dla kadry zarządzającej firmami właścicieli, prezesi, dyrektorzy np. VIP Biznes&Style dwumiesięcznik, nakład: min. 7 tys. egzemplarzy) oraz w prasie lokalnej (Gazeta Wyborcza – wydanie lokalne Rzeszów lub Nowiny nakład tygodniowy 100-150 tys. egzemplarzy).

Ponadto, zostaną umieszczone artykuły (w seriach tematycznych po minimum 3 artykuły w danym tytule), a także reklamy (równolegle do artykułów – po minimum 3 w danym tytule) zarówno w prasie lokalnej (Nowiny lub Super Nowości, nakład tygodniowy 100-150 tys. egzemplarzy), jak i branżowej (pisma ekskluzywne przeznaczone m.in. dla kadry zarządzającej firmami właścicieli, prezesi, dyrektorzy np. VIP Biznes&Style dwumiesięcznik, nakład: min. 7 tys. egzemplarzy). Częstotliwość zamieszczania reklamy i artykułów będzie wynosić minimum raz na miesiąc. Działania te zapewnią dotarcie z informacją do szerokiego grona odbiorców, szczególnie w przypadku prasy branżowej, która dostarczana jest bezpośrednio osobom zarządzającym firmami.

3. Przygotowanie i wydruk materiałów promocyjno-informacyjnych.

Przygotowanie i wydruk  ulotek (100 000 szt., format A5) i folderów (30 000 szt., format A3 składany do A4, 8 stron) informujących o projekcie oraz powstałej aplikacji do zarządzania przepływem informacji i dokumentów.

Zamówienie zostanie zrealizowane w ramach projektu „FirmOne.pl – nowoczesny system zarządzania biznesem”.

III. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA

Ostateczny termin realizacji zamówienia na przygotowanie materiałów promocyjno-informacyjnych to 30.06.2014r.
Ostateczny termin realizacji zamówienia na opracowanie i przeprowadzenie promocji aplikacji FirmOne.pl w Internecie i prasie to 30.09.2014r.

IV. OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Dostawcy potwierdzający spełnienie następujących warunków:

1. Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,

2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

V. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY

Przygotowanie oferty:

1. Oferent może złożyć jedną ofertę w języku polskim, pismem czytelnym na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania.

2. Koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi składający ofertę.

3. Oferta wymaga podpisu osób uprawnionych do reprezentowania firmy w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym oraz przepisami prawa.

Oferta podpisana przez upoważnionego przedstawiciela Oferenta wymaga załączenia właściwego pełnomocnictwa lub umocowania prawnego.

VI. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT

1. Ofertę należy złożyć do dnia 11.04.2014r. do godziny 16:00.

2. Oferta może zostać przesłana za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres (skany dokumentów z podpisem i pieczęcią), pocztą/kurierem lub dostarczona osobiście na adres: ul. Nad Przyrwą 13, 35-234 Rzeszów.

3. Oferty dostarczone po terminie nie będą rozpatrywane.

4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.

VII. OCENA OFERT

1. Cena oferty uwzględniająca wszystkie zobowiązania, musi być podana w PLN cyfrowo, z wyodrębnieniem cen netto i cen brutto.

2. Cena podana w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia.

Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi w oparciu o następujące kryteria:

Lp.

Nazwa

Waga kryterium – ilość punktów

1.

Cena

70

2.

Termin wykonania usługi

30

 

Razem

100

 

Punkty wyliczone będą w oparciu o wzór matematyczny:

C=(Cmin./Cof.) x 70, gdzie:

Cmin.- najniższa cena spośród wszystkich złożonych ofert;

Cof.- cena zaoferowana przez Oferenta, wynikająca z danej oferty;

T= (Tmin./Tof.) x 30, gdzie:

Tmin.- najkrótszy termin w przeliczeniu na dni (liczony od daty ostatecznego terminu złożenia oferty), spośród wszystkich złożonych ofert;

Tof.- termin zaoferowany przez Oferenta w przeliczeniu na dni, (liczony od daty ostatecznego terminu złożenia oferty), wynikający z danej oferty;

Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę, która uzyska najwyższą ilość punktów w oparciu o ustalone wyżej kryteria.

W przypadku równej liczby punktów, ofert najlepiej ocenionych, oferenci najlepiej ocenieni, zostaną wezwani do złożenia ofert uzupełniających, w celu dokonania wyboru korzystniejszej z nich.

Planowany termin rozstrzygnięcia nie później niż dnia: 14.04.2014r.

VIII. INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi Oferentów, którzy złożyli oferty.

IX. DODATKOWE INFORMACJE

Dodatkowych informacji można uzyskać pisząc na adres e-mailowy biuro@irsi.pl.

lista aktualności

Partnerzy:

Copyright © 2013 - Instytut Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego
Wszelkie prawa zastrzeżone

Powered by: CMS Edito Realizacja: Ideo