Serwis www.irsi.pl używa plików cookies. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na ich użycie.

Cele Instytutu

Badania i analizy

Organizacja kongresów, konferencji, seminariów, warsztatów.

Prowadzenie działalności naukowej, badawczej i naukowo-technicznej.

Prowadzenie konsultacji, mediacji oraz doradztwa.

Upowszechnianie idei dostępności e-administracji przy wykorzystaniu technologi IT.

Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu.

Wspieranie zastosowań informatyki w różnych dziedzinach życia społecznego.

Prowadzenie działań edukacyjnych w zakresie stosowania nowoczesnych technologii informacyjnych.

aktualności

Nowe wyzwania w administracji publicznej

Dodano: 03.03.2017
Instytucje administracji publicznej muszą mierzyć się ze stałym rozwojem technologii. Coraz więcej obywali korzysta z możliwości jakie daje Internet. E-administracja to dla wielu osób ogromne udogodnienie - bez wychodzenia z domu, mogę załatwić wiele spraw.  Dlatego widoczny jest ciągły wzrost urzędów, które inwestują w nowe rozwiązania i systemy, podnosząc komfort w usługach publicznych wychodząc naprzeciw potrzebom obywateli, jednocześnie obniżając koszty obsługi.
 
Zapraszamy na konferencję ‘’Nowe wyzwania w administracji publicznej’’, która odbędzie się 16 marca 2017 roku w Warszawie (GoldenFloor Plaza - Millennium Plaza, Al. Jerozolimskie 123a). Podczas wydarzenia eksperci przekażą uczestnikom swoją wiedzę i umiejętności z zakresu nowoczesnej administracji publicznej.
 
Na spotkaniu będzie można dowiedzieć się m.in. o:
  • kluczowych obszarach współpracy samorządów i rządu związanych z procesami informatyzacji państwa,
  • wykorzystaniu potencjału sieci szerokopasmowych,
  • systemach informatycznych wykorzystywanych w urzędach,
  • bezpieczeństwie danych i informacji,
  • rozwiązaniach wspierających bezpieczeństwo IT instytucji,
  • systemach wspierających komunikację,
  • administracji publicznej w kontekście programów operacyjnych na lata 2014-2020.
 
Do udziału w konferencji zapraszamy przedstawicieli administracji publicznej odpowiedzialnych za:
  • teleinformatykę,
  • planowanie i zakup infrastruktury,
  • bezpieczeństwo IT, danych, informacji
  • komunikację i usprawnienie dostępu obywateli do informacji,
  • zarządzanie dokumentacją,
  • usprawnienie procesów,
  • przetargi,
  • kwestie finansowe i organizacyjne,
  • zarządzanie kadrami.
 
Więcej informacji dostępnych jest na stronie internetowej: http://multiexpo.pl/administracja-2
 
Rejestracja dostępna na stronie: http://multiexpo.pl/administracja-2/rejestracja
 
Organizatorzy zapewniają uczestnikom materiały konferencyjne, przerwy kawowe oraz dostęp do prezentacji.
 
lista aktualności

Partnerzy:

Copyright © 2013 - Instytut Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego
Wszelkie prawa zastrzeżone

Powered by: CMS Edito Realizacja: Ideo