Jak skutecznie wdrożyć system EZD w urzędzie
Dodano: 25.05.2017
Przed nami kolejne seminarium „Elektroniczne zarządzanie dokumentacją w administracji publicznej Jak skutecznie wdrożyć system EZD w urzędzie”. Wydarzenie odbędzie się 6 czerwca 2017 r.w Warszawie.
Seminarium prowadzić będą członkowie zespołu roboczego, przygotowującego projekt rozporządzenia w części dotyczącej elektronicznej instrukcji kancelaryjnej, obecnie kierujący zespołem w PUW, zajmujący się rozwojem i wdrażaniem jednolitego systemu EZD PUW w administracji rządowej i samorządowej RP. Praktycy elektronicznego zarządzania dokumentacją w urzędach i wdrażania rozwiązań teleinformatycznych w obszarze e-administracji.
Wydarzenie skierowane jest do:
-
kadry kierowniczej;
-
członków zespołów projektowych wdrażających systemy zarządzania dokumentacją;
-
koordynatorów czynności kancelaryjnych;
-
archiwistów i zarządców dokumentacją;
-
pracowników jednostek pracujących w systemach EZD.