Elektroniczne usługi publiczne - jak korzystać z ePUAP
Dodano: 04.04.2017
9 maja 2017 r. w Warszawie odbędzie się szkolenie z zakresu korzystania z Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP).
Warsztaty prowadzone będą ze szczególnym uwzględnieniem aparatu pojęciowego i słownictwa właściwego dla administratywistów – a nie informatyków. W czasie szkolenia istniała będzie możliwość założenia i potwierdzenia (zaufania) profilu zaufanego, mającego zastosowanie nie tylko do podpisywania przesyłek na ePUAP.
Szkolenie jest realizacją oczekiwań uczestników konferencji i seminariów organizowanych przez CPI, wyrażonych w ankietach a dotyczących elektronicznego zarządzania dokumentami, podpisu elektronicznego i ePUAPu.
W programie:
-
Zakładanie profilu na ePUAP
-
Jak stać się podmiotem potwierdzającym profil zaufany (Punktem potwierdzającym)?
-
Zaufanie profilu (potwierdzanie profilu osoby fizycznej przez Punkt Potwierdzający)
-
Kontekst pracy na ePUAP – przydzielanie ról, w jakich konkretna osoba może pracować.
-
Praktyczne przykłady korzystania z ePUAP (osoba fizyczna).
-
Praktyczne wykorzystanie ePUAP w pracy urzędu administracji publicznej (pracownik administracji).
-
Poruszanie się po ePUAP.
-
Wzory obowiązujących w e-administracji dokumentów elektronicznych.
-
Centralne repozytorium wzorów dokumentów elektronicznych
-
Tworzenie pisma przewodniego z wieloma załącznikami o różnych wielkościach.
-
Urzędowe Poświadczenie Przedłożenia, Urzędowe Poświadczenie Doręczenia – i różnice między nimi.
-
Usługi administracji publicznej wykorzystujące mechanizmy uwierzytelniania ePUAP.
-
ePUAP w kancelarii
-
Przykłady przypadków szczególnych